|
10 نکته جالب و گیاهان معطر
[ March 9, 2010 09:58 AM ]
• به جای نمک از گیاهان معطر استفاده کنید. گیاهان معطری مانند مرزنگوش، آویشن، رزماری، جعفری و سیر می توانند رایحه طبیعی غذاها را بیرون بکشند. • از سیر تازه استفاده کنید. سیر می تواند فشار خون و کلسترول را...
ادامه ...
پروتئين کدام غذاها بهتر است؟
[ March 9, 2010 09:58 AM ]
بدن ما در حالت سلامت مي تواند هم از پروتئين غذاهاي حيواني و هم پروتئين غذاهاي گياهي استفاده نمايد و اگر ما به اندازه کافي از غذاهاي حيواني و گياهي مصرف نمائيم مشکلي از نظر دريافت پروتئين نخواهيم داشت. مهم...
ادامه ...
تاثير ويتامين این و جلوگیری از اماس
[ March 9, 2010 09:58 AM ]
جام جم آنلاين : براساس مطالعاتي كه درباره پيش از هفت ميليون نفر انجام شده به نظر ميرسد ويتامين D به جلوگيري از ابتلا انسان به بيماري اماس كمك ميكند. به گزارش آسوشيتدپرس ، تحقيق نشان داد احتمال ابتلاي...
ادامه ...
اکر چاق هستید هویج ؟؟
[ March 9, 2010 09:58 AM ]
همان طور که می دانيد هويج جز کروه سبزيجات زرد است که از خواص فوق العاده ای می باشد. باعث افزايش قدرت بينايي می شود و به دليل دارا بودن فالکارينول که ماده ای ضدسرطان است, از ايجاد تومورهای بدخيم...
ادامه ...
راهی برای بهتر رنگ دادن زعفران
[ March 9, 2010 09:58 AM ]
برای اینكه زعفران شما بهتر رنگ بدهد می توانید از روش زیر كمك بگیرید: درون یك استكان كوچك به مقدار مورد نیاز زعفران ساییده بریزید و دو قاشق غذا خوری آب جوش به آن اضافه كنید. بعد از اینكه برنج...
ادامه ...
وقتي نوشابه ميخوريد، چه اتفاقي ميافتد؟
[ March 9, 2010 09:58 AM ]
10 دقيقه بعد: 10 قاشق چايخوري شكر وارد بدنتان ميشود. ميدانيد چرا با وجود خوردن اين حجم شكر دچار استفراغ نميشويد؟ چون اسيد فسفريك، طعم آن را كمي ميگيرد و شيريني اش را خنثي ميكند. 20 دقيقه بعد: قند خونتان...
ادامه ...
نوشیدن آن باعث از بين بردن اضطراب
[ March 9, 2010 09:58 AM ]
چاي باعث از بين بردن اضطراب جام جم آنلاين: محققان دانشگاه لندن مي گويند نوشيدن چاي به طور مداوم باعث از بين بردن اضطراب و نگراني است. به گزارش رويترز، محققان افزودند: هورمون كورتيزول معروف به هورمون استرس مرداني كه...
ادامه ...
اين ميوهها براي مغزتان خوب است
[ March 9, 2010 09:56 AM ]
جامجم آنلاين: ميوههايي مانند هويج تاثير مفيدي بر مغز ميگذارند بنابراين اگر ميخواهيد عملكرد مغزتان را افزايش دهيد بايد مقادير زيادي ميوه تازه و بخصوص هويج (خام) بخوريد. يك گروه از مواد موجود در ميوهها قندهاي طبيعي هستند. اين مواد...
ادامه ...
کداميک از ميوه ها مغذي ترند؟
[ March 9, 2010 09:56 AM ]
جام جم آنلاين: شناخته شده ترين ميوه ها و سبزيجات الزاما مغذي ترين آنها نيستند. بسياري از افراد اکنون به پيام «مصرف پنج وعده مصرف ميوه و سبزي در روز» عمل مي کنند اما طبق اظهارات دکتر سوزي ناني متخصص...
ادامه ...
غذايي خوشمزه با چغندر
[ March 9, 2010 09:56 AM ]
تهران امروز -چغندر، گياهي است كه ميتواند بهعنوان يك غذاي مغذي استفاده شود امروز در ستون آشپز بانو به شما طرز تهيه غذايي را آموزش ميدهيم كه با چغندر درست ميشود. مواد لازم: چغندر كوچك: 2 عدد،آب: يك ليتر،سير: 6...
ادامه ...
طرز تهيه کافه گلاسه
[ March 9, 2010 09:56 AM ]
مواد لازم: شير يک فنجان- قهوه 5/1 قاشق مرباخوري- بستني 1 فنجان- شکر 4 قاشق مرباخوري طرز تهيه: براي هر نفر يک ليوان سرخالي شير، 5/1 قاشق مرباخوري قهوه، 4 قاشق مرباخوري شکر و يک فنجان بستني در نظر مي...
ادامه ...
اشتهایتان را فریب دهید
[ March 9, 2010 09:56 AM ]
اگر روی کــره ماه زندگی می کردید، وزنتان کمتر بود. اگر در دنیایی که بشقاب هایش کوچکتر و پارک هایش بزرگتر بود زندگی می کردید هم وزنتان کمتر از الان بود. محیط اطـراف مـا، از انـدازه کـاسه سـوپمان گرفته تا...
ادامه ...
خوردن ميوه بعد از غذا ...
[ March 9, 2010 09:56 AM ]
خوردن ميوه بعد از غذا مفيد نيست ، زيرا غذا مانع جذب ويتامين هاي ميوه در بدن انسان مي شود پرفسور منوچهر جعفريان در گفتگو با مهر در كرج اظهار داشت: به دليل انباشتگي غذا در معده ، ويتامين هاي...
ادامه ...
سير جانشين طبيعي انسولين
[ March 9, 2010 09:56 AM ]
گياه شناسان گفتند سير ، گياهي است كه از بدن در برابر سم هاي مزاحم مراقبت مي كند. به گزارش پايگاه اينترنتي عرب آنلاين، دكتر نهي حلمي، محقق مركز ملي مطالعات قاهره گفت سير دشمن چربي هاي مزاحم خون هستند...
ادامه ...
آب باعث مانع افزایش وزن می شود
[ March 9, 2010 09:55 AM ]
تحقیق نشان داد نوشیدن آب زیاد به كمك می كند از افزایش وزن به شكل بیمارگونه جلوگیری كنند. به گزارش پایگاه اینترنتی الرایه، محققان آلمانی در برلین گفتند با بررسی سه هزار دانش آموز و اندازه گیری وزن آن...
ادامه ...
جلوگیری از سرطان با مصرف ...
[ March 9, 2010 09:53 AM ]
مصرف بیش از دو وعده نان شیرینی در هفته خطر ابتلا به سرطان پانکراس را افزایش می دهد که با شوربای جو جایگزین می شود. محققان دانشگاه کالیفرنیا دریافته اند مصرف روزانه دو وعده حبوبات خطر ابتلا به سرطان...
ادامه ...
ارزش غذايي ماهي و گردو
[ March 9, 2010 09:53 AM ]
در صورتي كه ماهي دوست نداريد، مي توانيد رژيم غذايي سرشار از آلفالينولئيك اسيد مصرف كنيد كه مي تواند باعث سلامت استخوان ها شود. سارا حسني متخصص تغذيه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: رژيم غذايي سرشار از اسيد آلفالينولئيك...
ادامه ...
آب باعث مانع افزایش وزن می شود
[ March 9, 2010 09:53 AM ]
تحقیق نشان داد نوشیدن آب زیاد به كمك می كند از افزایش وزن به شكل بیمارگونه جلوگیری كنند. به گزارش پایگاه اینترنتی الرایه، محققان آلمانی در برلین گفتند با بررسی سه هزار دانش آموز و اندازه گیری وزن آن...
ادامه ...
|